مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-19سياسي

فعالیت مبلغان دینی عامل جلوگیری از ورود آسیب های اجتماعی است


فعالیت مبلغان دین باعث جلوگیری از ورود انواع آسیب ها و وقوع بزه های اجتماعی می گردد یعنی در واقع بخش های زیادی از هزینه های دولت را کم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه های علمیه هرمزگان صبح امروز به همراه حجت الاسلام عباس شمس مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه با حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدا حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: حوزه علمیه در هر منطقه بیت النور است که جامعه پیرامون خود را با معارف دینی روشن می کند و اینکه کمک به توسعه کمی کیفی حوزه های علمیه در مناطق مختلف هزینه کردن نیست بلکه سرمایه است.

وی افزود: فعالیت مبلغان دین باعث جلوگیری از ورود انواع آسیب ها و وقوع بزه های اجتماعی می گردد یعنی در واقع بخش های زیادی از هزینه های دولت را کم می کند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: طلاب وروحانیون مستقر در شهرستان بندرلنگه با روحیه جهادی و با کمترین امکانات باوجود تنگی شدید معیشت در خدمت به دین و مردم مؤمن هستند، جلوگیری از موازی کاری و تعمیق دانش و مهارت از ضروریات تبلیغ مؤثر می باشد که ما در شهرستان به دنبال آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مبلغان دینی عامل جلوگیری از ورود آسیب های اجتماعی است

فعالیت مبلغان دینی عامل جلوگیری از ورود آسیب های اجتماعی است