مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-18حوادث

اعتراف به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو


بیست وهفتم مرداد امسال، مرد جوانی با پلیس 110 تماس گرفت و مأموران کلانتری 103 گاندی را در جریان سرقت لپ تاپش از صندوق عقب خودرو ال نود خود در محدوده خیابان میرداماد قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از روزنامه شرق، سرهنگ کارآگاه سیدشمس‌الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران، در تشریح این خبر گفت: پرونده با موضوع سرقت محتویات داخل خودرو تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور دادیار دادسرای ناحیه 3 تهران در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار گرفت.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: شاکی با حضور در اداره بیستم به کارآگاهان گفت در شب سرقت خودرو را در مقابل یک رستوران در خیابان میرداماد پارک کردم که پس از بازگشت یک‌ساعته متوجه شدم درِ صندوق‌عقب خودرو باز است و لپ‌تاپ گران‌قیمتم به سرقت رفته است که سریع با پلیس 110 تماس گرفتم.

میرزکی بیان کرد: کارآگاهان در تحقیقات اولیه، راهی محل سرقت شدند که با بررسی‌های میدانی موفق شدند تصویر سارق و یک دستگاه موتورسیکلت وسپا که سارق با آن اموال مال‌باخته را سرقت کرده بود، به دست بیاوردند.

او با اشاره به اینکه با تطبیق چهره به‌دست‌آمده از سارق با آلبوم مجرمان حرفه‌ای، کارآگاهان موفق شدند سارق به نام «فرزام» 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو

اعتراف به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو