مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:502020-09-18اجتماعي

مراکز تعویض پلاک رشت تنها با دریافت نوبت اینترنتی خدمات می دهند


مراکز تعویض پلاک رشت از امروز (شنبه) تنها به افرادی که از طریق سامانه راهور 120 ثبت نام و نوبت گرفته باشند خدمات ارائه می دهند.

- رشت- رییس پلیس راهور گیلان گفت: مراکز تعویض پلاک رشت از امروز (شنبه) تنها به افرادی که از طریق سامانه راهور 120 ثبت نام و نوبت گرفته باشند خدمات ارائه می دهند.

سرهنگ امیر طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به از امروز (شنبه) ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک شهر رشت تنها از طریق نوبت دهی اینترنتی انجام خواهد شد، اظهار کرد: این کار برای پیشگیری از ایجاد تجمع در این مراکز انجام می شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید با ورود به سامانه اینترنتی راهور 120 اقدام به ثبت نام و دریافت نوبت اینترنتی در زمان و ساعت دلخواه کنند، افزود: قطعاً از امروز به مراجعه کنندگانی که این کار را انجام نداده اند خدمات پذیرفته نشده و خدمات ارائه نمی شود.

رییس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه دریافت نوبت اینترنتی سبب مدیریت صحیح تعداد مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک خواهد شد، گفت: در صورت گذشت زمان و ساعت ثبت نام لغو و باید دوباره برای دریافت نوبت جدید اقدام شود.

وی ادامه داد: ساعت کار مرکز تعویض پلاک رشت از 7 تا 14 است و مراجعه کنندگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همراه داشتن مدارک مورد نیاز به این مرکز مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تعویض پلاک رشت تنها با دریافت نوبت اینترنتی خدمات می دهند

مراکز تعویض پلاک رشت تنها با دریافت نوبت اینترنتی خدمات می دهند