مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-18سياسي

تلاش جدید آمریکا برای فشار بر اعضای شورای امنیت علیه ایران


چند نفر از نماینده های جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه ای خواستار قطع کمک آمریکا به کشورهایی شده اند که در تلاش آمریکا برای احیای محدودیت های تسلیحاتی علیه ایران مانع تراشی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شماری از نماینده های جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای به مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا اقدام برخی کشورها در مانع تراشی علیه تلاش های واشنگتن برای تمدید محدودیت های تسلیحاتی علیه ایران را محکوم کرده و خواستار برخورد با آن شده اند.

  مارک واکر ، عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده به همراه چند نفر دیگر از همکارانش در نامه ای به پامپئو مانع تراشی برخی از کشورهای عضو شورای امنیت در تلاش های آمریکا برای بازگرداندن ممنوعیت های مبادلات تسلیحات با ایران را محکوم کرده اند.

  واکر در این بیانیه به مواضع اندونزی و نیجر به عنوان روسای دوره ای شورای امنیت در مخالفت با تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه ایران اشاره کرده است.

  این قانونگذار آمریکایی نوشته است: اقدامات اخیر اندونزی و نیجر در جلوگیری از این تلاش ها در شورای امنیت به شدت نگران کننده بوده و ضروت بحث درباره اینکه آیا آمریکا باید برای کشورهای تضعیف کننده منافع ما و حامیان اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جدید آمریکا برای فشار بر اعضای شورای امنیت علیه ایران

تلاش جدید آمریکا برای فشار بر اعضای شورای امنیت علیه ایران