مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-18سياسي

دولت یکی از مقصرین اصلی مسأله آب است/ تزلزل در مدیریت آب اصفهان با فراخوان دولت


دبیر تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در مسأله آب یکی از مقصرین اصلی را دولت می دانیم، با توجه به اینکه همه می دانند که آب، مهم ترین مشکل استان است، - حامد یزدیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درخصوص جلسه احزاب با سخنگوی دولت و دستیار رییس جمهور اظهار داشت: در این جلسه حدود 20 نفر از احزاب اصلاح طلب، اصول گرا و مستقل حضور داشتند و حدوداً دو ساعت به طول انجامید.

دبیر تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی بیشتر جلسه را به تعارف گذراندند و حرفی برای گفتن نداشتند، گروه دیگر نیز اشاراتی را در بحث های کلی مانند مدیریت واحد شهری و آب و انتقاداتی نسبت به عملکرد دولت داشتند.

وی تصریح کرد: بنده نیز در این جلسه مطرح کردم که ما قواعد دموکراسی را پذیرفته ایم و انتظار نداریم که دولت مثل ما فکر کند زیرا ما جریان منتقد دولت هستیم و سلیقه ها در بسیاری از موارد متفاوت است.

یزدیان ادامه داد: اما همیشه خودمان را این طور توجیه می کردیم که این دولت علی رغم همه انتقاداتی که نسبت آن داریم، شاید امتیازاتی هم داشته باشد.

دبیر تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مثلاً دولت، یک دولت پیر است و معمولاً افراد کابینه در سی سال دوم خود هستند و انتظار جوان گرایی از این دولت نداشتیم اما می توانستیم بگوییم که این افراد در مقابل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت یکی از مقصرین اصلی مسأله آب است/ تزلزل در مدیریت آب اصفهان با فراخوان دولت

دولت یکی از مقصرین اصلی مسأله آب است/ تزلزل در مدیریت آب اصفهان با فراخوان دولت