مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-18اقتصادي

گام بلند وسپهر با حضور سهامداران جدید/همه شرکت های گروه مالی سپهر بورسی می شوند


بهروز خدارحمی، مدیرعامل گروه سپهر صادرات با اشاره به عرضه اولیه 20 درصد از سهام سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در یکشنبه 30 شهریور گفت: وسپهر با سرمایه 30 هزار میلیارد ریالی از هفته ی آینده مسیر متفاوتی را در قالب یک شرکت فرابورسی آغاز خواهد کرد.

- بهروز خدارحمی، مدیرعامل گروه سپهر صادرات با اشاره به عرضه اولیه 20 درصد از سهام سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در یکشنبه 30 شهریور گفت: وسپهر با سرمایه 30 هزار میلیارد ریالی از هفته‌ی آینده مسیر متفاوتی را در قالب یک شرکت فرابورسی آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، خدارحمی در خصوص اقدامات گروه مالی سپهر صادرات در خصوص عرضه اولیه سهام این شرکت افزود: تلاش ما این خواهد بود که نقد‌شوندگی به عنوان شاخصه‌ بنیادین معاملات وسپهر باشد و رشد متناسب با عملکرد را همچون پیش در دستور کار خواهیم داشت.

مدیر عامل گروه مالی سپهر، بالغ بر یک سوم از دارایی‌های وسپهر را بورسی و مابقی را غیربورسی توصیف کرد و گفت: راهبرد شرکت، حرکت به سمت بورسی کردن سایر شرکت‌های زیرمجموعه بصورت هلدینگ و یا مجزا و کمک در جهت رسیدن ارزش دارایی‌های سهامداران وسپهر به ارزش ذاتی آن خواهد بود و در این مسیر، ظرفیت نهفته در مجموعه‌ی شرکت‌های وابسته‌ و فرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند وسپهر با حضور سهامداران جدید/همه شرکت های گروه مالی سپهر بورسی می شوند

گام بلند وسپهر با حضور سهامداران جدید/همه شرکت های گروه مالی سپهر بورسی می شوند