مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-18دانش

زنان یا مردان، کدامیک با مدرک ارشد از مزایای مالی برخوردار می شوند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مطالعات موسسه مالی بریتانیا نشان می دهد با وجودی که زنان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری، سطح حقوق شان بسیار پایین تر از مردان است، - موسسه مالی بریتانیا میزان بهره گیری از مزایای مالی برای مردان و زنان با مدرک کارشناسی ارشد را مورد مطالعه قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مطالعات موسسه مالی بریتانیا نشان می دهد با وجودی که زنان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری، سطح حقوق شان بسیار پایین تر از مردان است، ولی بیشترین مزایای مالی را با اخذ مدرک کارشناسی ارشد دریافت می کنند.

این مطالعه روی افرادی انجام شده که قبل از مشغول شدن به کار، مدرک کارشناسی ارشد خود را گرفته اند و نتایج آن نشان می دهد که در مقایسه با افراد دارای مدرک کارشناسی، زنان پاداش 2 درصدی در حقوق خود دریافت می کنند، در حالی که تاثیر این مدرک در مورد مردان در مقایسه با افراد دارای مدرک مشابه منفی 2 درصد است.

این تحقیق ارزیابی می کند که یک زن با مدرک کارشناسی ارشد در سن 35 سالگی به طور متوسط بیش از 35 هزار پوند در سال درآمد دارد، در حالی که این مبلغ برای افراد لیسانسه 32 هزار پوند است.

مردان با مدرک کارشناسی ارشد نیز به طور متوسط در سال 55 هزار و 800 پوند درآمد کسب می کنند که این مبلغ 5 هزار پوند بالاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان یا مردان، کدامیک با مدرک ارشد از مزایای مالی برخوردار می شوند؟

زنان یا مردان، کدامیک با مدرک ارشد از مزایای مالی برخوردار می شوند؟