مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-18بين الملل

انهدام زرادخانه داعش در شرق عراق توسط الحشد الشعبی


نیروهای سازمان الحشد الشعبی موفق شدند سه مخفیگاه پر از سلاح و تجهیزات داعش را در استان دیالی شناسایی و منهدم کند که از آن تحت عنوان زرادخانه داعش در این منطقه یاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق امروز جمعه از انهدام انبارهای مهمات عناصر تروریستی داعش خبر دادند.

احمد حسین السعدون فرمانده لشکر 24 الحشد به پایگاه خبری شفق نیوز گفت: یک گروه از نیروهای اطلاعاتی لشکر [24] و هنگ دوم ، با توجه به اطلاعات دقیق و با همکاری ساکنان موفق شدند سه مخفیگاه داعش را شناسایی کنند .

السعدون ادامه داد، این مخفیگاهها در روستای توکل واقع در 40 کیلومتری شمال شرق بعقوبه در استان دیالی (شرق عراق) قرار داشته است.

وی خبر داد که در این مخفیگاهها خمپاره، تجهیزات لجستیک، پزشکی، سلاح نیمه سنگین و سبک، وسایل ساخت بمب دست ساز و لباسهای نظامی که داعش بری حمله به نیروهای امنیتی استفاده می کرد، کشف و ضبط شد.

این فرمانده الحشد تأکید کرد که این مخفیگاهها، زرادخانه اصلی داعش در حوض شمال المقدادیه به شمار می رفت.

السعودن تصریح کرد، عناصر داعش آماده می شدند تا با بسته های انفجاری حملاتی را علیه نیروهای امنیتی و ساکنان دیالی انجام دهند و مانع از بازگشت آوارگان به محل زندگی خود در شمال المقدادیه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام زرادخانه داعش در شرق عراق توسط الحشد الشعبی

انهدام زرادخانه داعش در شرق عراق توسط الحشد الشعبی