مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-18سياسي

مردم و مسئولین درکنار هم به شکوفایی تولید کشور کمک کنند


مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار و آمریکا که به عنوان طاغوت زمانه شناخته شده است امروزه بیش از پیش و با صلابت پیگیری می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ماکو گفت: مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار و آمریکا که به عنوان طاغوت زمانه شناخته شده است امروزه بیش از پیش و با صلابت پیگیری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی امروز 28 شهریور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار و آمریکا که به عنوان طاغوت زمانه شناخته شده است و امروزه بیش از پیش و با صلابت بیشتر پیگیری می شود.

وی در ادامه با تاکید براینکه تعداد معدود انسانهای وطن فروش وجود دارند که همواره می گویند هزینه سازش با استکبار کمتر از هزینه مقاومت است، افزود: این یک باور اشتباه است و نمود عینی این امر در کشورهای شکست خورده از دست آمریکا به وفور دیده می شود.

به گفته امام جمعه ماکو مهمترین اهداف دشمنان اسلام، از بین بردن دین و امت اسلامی از روی کره خاکی است تا ندای الله اکبر خاموش بماند در حالی که این یک خواسته ابتر و پوچ است.

وی تقویت اقتصاد مقاومتی را مهمترین محور در تبدیل تحریمها به فرصت یاد و تاکید کرد: بر همه وظیفه است تا در راستای رفع موانع تولید تلاش کنند تا زمینه برای جهش تولید فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسئولین درکنار هم به شکوفایی تولید کشور کمک کنند

مردم و مسئولین درکنار هم به شکوفایی تولید کشور کمک کنند