مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-18سياسي

ایجاد روحیه در مردم با فریبکاری بی تقوایی است


امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه عده ای با فریبکاری و شبه فریبکاری در صدد ایجاد روحیه در مردم هستند، گفت: این اقدام عین بی تقوایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد مسائل بهداشتی نباید بهانه ای شود که مراسم مهم مذهبی مثل نمازجمعه، نماز جماعت و مجالس سیدالشهدا به طور کامل تعطیل شود و از سوی دیگر هم نباید به اسم مسجد و نماز جماعت و مراسم مذهبی نسبت به مسائل بهداشتی و رعایت موازین بهداشتی سهل انگاری کنیم.

وی افزود: هر دو مهم است و باید رعایت شود و اگر افرادی بدون رعایت موازین بهداشتی مردم و خود را در معرض خطر قرار دهند، باید پاسخگو باشند و عموم مردم باید رعایت کنند و دست اندرکاران نیز بی محابا همه جا را آزاد نگذارند و محدودیت ایجاد کنند.

مدرسی عنوان کرد: شرایط جهانی به واقع شرایط غیرعادی است و انقلاب اسلامی دنیا را متحول کرده است و انقلاب و دفاع مقدس ایران، تنها تحول ایران را رقم نزد بلکه امروز مسائلی که در سازمان ملل و شورای امنیت، کشورهای مختلف در حال وقوع است، از جهات مهمی ریشه در انقلاب اسلامی و مبارزات و مجاهدات مردم فداکار ایران و رهبری های امام راحل و رهبر معظم انقلاب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد روحیه در مردم با فریبکاری بی تقوایی است

ایجاد روحیه در مردم با فریبکاری بی تقوایی است