مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-18سياسي

بیش از 70 درصد مشکلات موجود بخاطر عدم مسئولیت پذیری مسئولان است


به گفته اکثر اقتصاددانان و تحلیلگران اقتصادی فقط 20 تا 30 درصد مشکلات کشور از تحریم ها است، لذا 70 تا 80 درصد مشکلات موجود بخاطر عدم مسئولیت پذیری مسئولان در انجام امور محوله است که عدم مدیریت جهادی منجر به وجود این مشکلات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن حجت الاسلام علی اصغر امینی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به آیات و احادیثی از ائمه اطهار در وصف اخلاص و عمل اظهار کرد: تشکیل جبهه مقاومت کلمه ای بود که در دیدار سیدحسن نصرالله رهبر بزرگ افزودند؛ باید مقاومت کنید که این کلمه پرمعنای امام آویزه گوش سیدحسن نصرالله شد و امروز این جبهه با موفقیت های چشمگیری مواجه بوده است.

وی در ادامه به جریان تحریف و القاء دشمنان از  تحریف دستاوردهای نظام و انقلاب گفت: دشمنان قصد دارند از طریق تحریف و بزرگ نمایی از آثار تحریم بر وضعیت اقتصادی کشور بحث مذاکره و انجام برجام 2 و 3 را مطرح کنند که خیال آنان پوچ است.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه دشمن چندین محور را در دستور کار خودش قرار داده است، اظهار کرد: رهبر انقلاب در سخنانی بیان کردند تحریم ها، فرصتی است، لذا باید مدیران کشور مسئول و مسئولیت شناس باشند و امور خود را به خوبی انجام دهند تا همه این مشکلات حل گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد مشکلات موجود بخاطر عدم مسئولیت پذیری مسئولان است

بیش از 70 درصد مشکلات موجود بخاطر عدم مسئولیت پذیری مسئولان است