مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-18سياسي

آموزش های فنی و حرفه ای باید در مدارس با جدیت بیشتری انجام شود


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: آموزش های فنی و حرفه ای باید در مدارس کشور با جدیت بیشتری انجام شود چراکه در غیر این صورت خروجی این مدارس، - مطلوب جامعه نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ظهر جمعه در دیدار با حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: متأسفانه در چند سال اخیر مقوله فرهنگ آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفت که این موضوع اعتراض بسیاری از بزرگان این حوزه و دلسوزان کشور را به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه آموزش های فنی و حرفه ای و آشنایی با فن باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، ابراز داشت: این آموزش ها باید در مدارس با جدیت دنبال شود چراکه در غیر این صورت خروجی این مدارس مطلوب جامعه نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با انتقاد از حذف دوره های تربیت معلم تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان با رویکردی مطلوب در حال آموزش و تربیت معلم برای آموزش دانش آموزان است که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های جامعه در مدارس شکل می گیرد، بیان داشت: در مدارس معلمان نقش مهمی در آموزش دانش آموزان دارند و بر همین مبنا باید معلمان به شکل صحیح و مطلوب آموزش داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای باید در مدارس با جدیت بیشتری انجام شود

آموزش های فنی و حرفه ای باید در مدارس با جدیت بیشتری انجام شود