مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-18سياسي

مقام آمریکایی: داعش 20 شاخه مختلف در سرتاسر جهان دارد


یک مقام آمریکایی در سخنانی به وضعیت گروهک داعش و القاعده پرداخت و گفت که این گروهک ها توانایی بازسازی بالایی پس از هر شکست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کریستوفر میلر مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا در جلسه استماع روز گذشته (پنجشنبه) در مقابل اعضای کمیته امنیت ملی مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص ادامه دار بودن خطرات گروههای تروریستی همچون داعش و القاعده پرداخت.

به نوشته وبگاه العربی الجدید ، او گفت که گروههای تروریستی پیش از این بارها نشان داده اند که پس از ضربات سنگینی که متحمل می شوند، قدرت این را دارند که دوباره سر پای خود بایستند و با تکیه بر کادر متخصصی که در میان فرماندهان رده متوسط خود دارند و همچنین شبکه های سری فراگیر دوباره می توانند خود را بازیابند.

میلر همچنین گفت که داعش در عراق و سوریه دست به ترور و حملات از طریق پرتاب خمپاره و کاشت مین و پرتاب بمب های دست ساز می زند، به طوریکه در طول ماه مِی گذشته دهها تن از سربازان عراقی طی این حملات کشته و زخمی شده اند.

تروریست ها همچنین با فیلمبرداری از عملیات های خود برای مقاصد تبلیغاتی سعی دارند تا چنین الغا کنند که آن ها هنوز سازمان یافته و فعال عمل می کنند، هرچند دیگر خبری از خلافت ادعایی آن ها در عراق و سوریه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: داعش 20 شاخه مختلف در سرتاسر جهان دارد

مقام آمریکایی: داعش 20 شاخه مختلف در سرتاسر جهان دارد