مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-18سياسي

اجرای حدود 500 برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای حدود 500 برنامه به همت کمیته بسیج و مشارکت های مردمی ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان شاهرود خبر داد.

- سرهنگ محمد خوش قدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه های زیادی در قالب ستاد بزرگداشت این هفته در شهرستان شاهرود پیش بینی شده است، افزود: شعار امسال ما قوی هستیم است که برنامه ها با یاد و نام سردار شهید حاجیی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و تلفیق فضای مجازی و حقیقی اجرا می شود و به اجرای میدان تیر مدیران شهرستان به عنوان نخستین برنامه هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

خوش قدم افزود: فضاسازی شهرستان شاهرود، برگزاری نشست های روشنگری در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی راه بی پایان ، رژه موتوری و خودرویی، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا ازجمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری همایش دلتنگی های دختر سه ساله در بیارجمند خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه با محوریت وصیت نامه شهدا، چاپ کتاب شعر عاشورا و مقاومت، افتتاح واحد مسکونی، برگزاری مجمع علما و روحانیون شهرستان شاهرود، ویزیت رایگان و اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حدود 500 برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در شاهرود

اجرای حدود 500 برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در شاهرود