مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-18سياسي

اجرای قریب به 500 برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای قریب به 500 برنامه به همت کمیته بسیج و مشارکت های مردمی ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان شاهرود خبر داد.

- سرهنگ محمد خوش قدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه های زیادی در قالب ستاد بزرگداشت این هفته در شهرستان شاهرود پیش بینی شده است، افزود: شعار امسال ما قوی هستیم است که برنامه ها با یاد و نام سردار شهید حاجیی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و تلفیق فضای مجازی و حقیقی اجرا می شود و به اجرای میدان تیر مدیران شهرستان به عنوان نخستین برنامه هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

خوش قدم افزود: فضاسازی شهرستان شاهرود، برگزاری نشست های روشنگری در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی راه بی پایان ، رژه موتوری و خودرویی، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا ازجمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری همایش دلتنگی های دختر سه ساله در بیارجمند خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه با محوریت وصیت نامه شهدا، چاپ کتاب شعر عاشورا و مقاومت، افتتاح واحد مسکونی، برگزاری مجمع علما و روحانیون شهرستان شاهرود، ویزیت رایگان و اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قریب به 500 برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در شاهرود

اجرای قریب به 500 برنامه هم زمان با هفته دفاع مقدس در شاهرود