مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-18سياسي

افتتاح «خانه هلال» در دیشموک+ تصاویر


در آیینی باحضور معاون هلال احمر شهرستان کهگیلویه ، امام جمعه و اعضای شورای اداری دیشموک، «خانه هلال شهدای گمنام جمعیت هلال احمر کهگیلویه» در شهر دیشموک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، در آیینی با آقای خلیلی معاون هلال احمر شهرستان کهگیلویه و حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه، حجت الاسلام درسته مسوول اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای اداری دیشموک، خانه هلال شهدای گمنام جمعیت هلال احمر در دیشموک افتتاح و مسوول این خانه معرفی شد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با ابراز خرسندی و رضایت از راه اندازی و افتتاح خانه هلال، و تبریک به مسوول خانه هلال جمعیت هلال احمر شهدای گمنام دیشموک، اظهار کرد: از توجه جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه به دیشموک، تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، همه مسوولان در نظام اسلامی وظیفه سنگینی دارند، افزود: برای اینکه رضایت مردم جلب شود و به نظام اسلامی خوش بین شوند، باید خدمات خوبی به مردم ارائه دهند.

وی گفت:  در بحث هلال احمر شهرستان خدمات زیادی به دیشموک ارائه شد خدماتی که در بخش ارائه می شود باید نظارت شود که به دست نیازمندان  برسد.

امام جمعه دیشموک بیان کرد: امیدوارم کما فی سابق خدمات رسانی خوبی شود و هلال احمر شهرستان به بخش محروم دیشموک توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح «خانه هلال» در دیشموک+ تصاویر

افتتاح «خانه هلال» در دیشموک+ تصاویر