مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 19:052020-09-17سياسي

جامعه به الگوهای فرهنگی نیاز دارد


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه جامعه در حوزه فرهنگ به الگوهای فرهنگی نیاز دارد، گفت: الگو باید برای اقشار مردم و در جامعه فراگیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، آیت الله احمد مبلغی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تاکید بر اینکه هر جامعه به شکل گیری چهار زیرساخت نیاز دارد، اظهار کرد: فقه نیاز اساسی جامعه بوده و در کشور اسلامی ما قانون باید از درون فقهامان جوشیده و تراوش کند.

وی از فرهنگ به عنوان یکی دیگر از ملزومات جامعه یاد و بیان کرد: اگر دوام و استقرار فرهنگی در جامعه ای نباشد، هیچ فعالیت و مجموعه ای نمی تواند راه درستی را در پیش گیرد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری علم و صنعت را دو لازمه دیگر جامعه خواند و افزود : هر کشور و ملتی برای پیشرفت به این چهار عنصر نیاز دارد.

آیت الله مبلغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بروجرد با وجود سابقه غنی در حوزه فرهنگی شهرستان پر ظرفیتی است، خاطرنشان کرد: بروجرد با قدمت و سابقه دینی و فرهنگی از همه پتانسیل های فرهنگی برخوردار است.

وی تاکید کرد: در این شهرستان نمادهای فرهنگی استوار است که به فرهنگ آن قوام بخشیده اند و از سویی بروجرد زادگاه شخصیت های برجسته ای در عرصه های مذهبی، علمی، ادبی و هنری است که از نخبگان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه به الگوهای فرهنگی نیاز دارد

جامعه به الگوهای فرهنگی نیاز دارد