مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 17:402020-09-17فرهنگي

هیچ شاعر معاصری به اندازه شهریار محبوبیت ندارد


در بین شاعران معاصر از بابت کمیت و کیفیت اشعار، نحوه زندگی و محبوبیت، کسی به پای استاد شهریار نمی ‏رسد، نمی توان او را با شاعر معاصر دیگری مقایسه کرد و نام و یاد شهریار همواره در بین مردم وجود ‏دارد و محبوبیت استاد شهریار و اشعار او .

- ایسنا/آذربایجان شرقی پژوهشگر ادبیات گفت: در بین شاعران معاصر از بابت کمیت و کیفیت اشعار، نحوه زندگی و محبوبیت، کسی به پای استاد شهریار نمی ‏رسد، نمی توان او را با شاعر معاصر دیگری مقایسه کرد و نام و یاد شهریار همواره در بین مردم وجود ‏دارد و محبوبیت استاد شهریار و اشعار او در موضوعات مردمی و مذهبی سبب ماندگاری اش ‏شده است.

علی اصغر شعردوست عصر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز درگذشت استاد شهریار و روز ملی شعر و ادب فارسی که در مقبره الشعرای تبریز ‏برگزار شد،اظهار کرد: تا سال گذشته تلاش هایی برای ‏حذف این روز انجام می شد به گونه ای که در تقویم دو روز به نام روز ملی شعر و ادب نامگذاری شده بود که یکی منتسب ‏به استاد شهریار و دیگری، مربوط به فردوسی بود که این امر برای حذف عنوان روز ملی شعر و ادب از روز 27 شهریور صورت گرفته ‏بود.

‏ وی با بیان اینکه رمز ماندگاری استاد شهریار ارتباط او با خداوند و ائمه اطهار(ع) بود، گفت: اگر امروز در این مکان و به یاد استاد ‏شهریار جمع شده ایم، باید بدانیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شاعر معاصری به اندازه شهریار محبوبیت ندارد

هیچ شاعر معاصری به اندازه شهریار محبوبیت ندارد