مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-17سياسي

راهی جز وحدت و همگرایی نداریم


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان با بیان اینکه برای رفع مشکلات، راهی جز وحدت و همگرایی وجود ندارد، گفت: شورای ائتلاف تمام تلاش خود را برای همگرایی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،  مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان امروز در یکی از سلسله نشست های تخصصی هم گفت در رابطه با برخی چشم اندازهایی که در مورد عملکرد مجلس یازدهم در آینده متصور می شود، اظهار کرد: هنوز برای ما معلوم  نیست که عملکرد این مجلس چگونه خواهد بود و مردم باید فارق از جناح بندی ها، از نمایندگان مطالبات به حق خود را داشته باشند.

وی با اشاره به ورود لیست کاندیداهای مورد نظر شورای ائتلاف نیزوهای انقلابی به مجلس، گفت: بعد از ورود این افراد به مجلس مطالبه گری ما آغاز شده و در این خصوص با هیچ کدام از نمایندگان تعارف نداریم و چنانچه نماینده ای خطوط قرمز مورد نظر شورای ائتلاف را رد کرد به صورت شفاف این را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان با بیان اینکه ما معتقد هستیم در بحث مطالبه گری هیچ کدام از مسئوولان چه در استان چه در کشور نباید مصونیت داشته باشند، عنوان کرد: در جهت احقاق حقوق مردم هیچ زمانی نباید کوتاهی کرد و این گونه نیست که نماینده مجلسی با ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی جز وحدت و همگرایی نداریم

راهی جز وحدت و همگرایی نداریم