مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 15:352020-09-17اقتصادي

قطع برق مدارس بخش پلان شهرستان چابهار به علت بدهی


رییس اداره آموزش وپرورش بخش پلان شهرستان چابهار گفت: از پانزدهم شهریورماه که سال تحصیلی جدید را شروع کردیم، شرکت های وصول برق، اقدام به قطع برخی از مدارس کردند و با سرانه اندکی که این مدارس داشتند هزینه قبض را پرداخت و برق را مدارس را مجددا وصل کردیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره آموزش وپرورش بخش پلان شهرستان چابهار گفت: از پانزدهم شهریورماه که سال تحصیلی جدید را شروع کردیم، شرکت های وصول برق، اقدام به قطع برخی از مدارس کردند و با سرانه اندکی که این مدارس داشتند هزینه قبض را پرداخت و برق را مدارس را مجددا وصل کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بادپا در بازدید معاون عمرانی فرماندار شهرستان چابهار از بخش پلان افزود: با توجه به قانون رایگان بودن مصرف برق و آب و گاز، چرا مدارس با چنین اخطاریه هایی مواجه می شوند و منجر به قطع شدن برق مدارس می شود.

وی اظهار کرد: بر اساس مصوبه بین آموزش و پرورش و سازمان نیرو صدور تعرفه بدهی برق برای مدارس غیر قانونی و برق مدارس رایگان می باشد.

وی گفت: بسیاری از مدارس بخش پلان همانند روستای بوتی مشکل شبکه و افت فشار برق دارند که نیاز است در این مورد کاستی ها جبران شوند.

رییس اداره آموزش وپرورش پلان ادامه داد: تعداد 78 واحد آموزشی با بیش از 7563 نفر دانش آموز در مقاطع مختلف دوره ابتدایی در این بخش مشغول به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق مدارس بخش پلان شهرستان چابهار به علت بدهی

قطع برق مدارس بخش پلان شهرستان چابهار به علت بدهی