مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 15:052020-09-17سياسي

پیشکسوتان جهاد و شهادت سد توطئه دشمن در «تحریف» تاریخ دفاع مقدس هستند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی پیشکسوتان جهاد و شهادت را سرمایه عظیم و سد مستحکم در برابر توطئه جبهه دشمن در «تحریف» تاریخ و کم اثر نمودن فرهنگ دفاع مقدس بر شمرد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی پیشکسوتان جهاد و شهادت را سرمایه عظیم و سد مستحکم در برابر توطئه جبهه دشمن در تحریف تاریخ و کم اثر نمودن فرهنگ دفاع مقدس بر شمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح به شرکت کنندگان در گردهمایی پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس استان مرکزی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: در شرایط خطیر و پر مسئولیت کنونی که شما پیشکسوتان جهاد و شهادت و پرچمداران مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در صف قدم دفاع از آرمان های انقلاب، پیشبرد اهداف نظام و سنگرهای خدمت به مردم می درخشید، سرمایه عظیم و سد مستحکم در برابر توطئه جبهه دشمن در تحریف تاریخ و کم اثر نمودن فرهنگ دفاع مقدس به شمار رفته و اجازه نخواهید داد مشعل پرفروغ هدایت نسل های آینده این سرزمین به سوی دروازه های تمدن نوین اسلامی، به خاموشی گراید.

متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم خداوند منان را سپاس که در فضای گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی، در آستانه سالروز آغاز جنگ تحمیلی استکبار جهانی و چهل سالگی دفاع مقدس، دل های پاک و قلب های مالاما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان جهاد و شهادت سد توطئه دشمن در «تحریف» تاریخ دفاع مقدس هستند

پیشکسوتان جهاد و شهادت سد توطئه دشمن در «تحریف» تاریخ دفاع مقدس هستند