مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:502020-09-17اقتصادي

خرید 20 میلیارد تومانی تجیهزات برای هنرستان های زنجان


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از تهیه و توزیع تجهیزات کارگاهی برای هنرستان های زنجان خبر داد و گفت: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خریداری شده است.

- داود بهرامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش براساس برنامه ششم توسعه اجرایی می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تجهیزات کارگاهی در فرآیند یادگیری در هنرستان ها امری مهم و ضروری است، عنوان کرد: به همین دلیل موضوع تجهیز کارگاه های هنرستانی امری مهم و ضروری است.

وی از تهیه و توزیع تجهیزات کارگاهی برای هنرستان های زنجان خبر داد و افزود: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خریداری شده است.

بهرامی توزیع تجهیزات را زمینه ساز ایجاد رشته محل های جدید دانست و افزود: این تجهیزات بر اساس اولویت بندی بین شاخه ای و تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاهی تامین شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از انعقاد قرارداد ساخت برخی از تجهیزات مورد نیاز هنرستان ها خبر داد و گفت: این تجهیزات در حال ساخت و تحویل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 20 میلیارد تومانی تجیهزات برای هنرستان های زنجان

خرید 20 میلیارد تومانی تجیهزات برای هنرستان های زنجان