مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-17حوادث

انهدام باند جعل هویت برای دریافت IELTS در یک آموزشگاه زبان


جانشین رییس پلیس پایتخت از انهدام باندی که اقدام به دریافت مدرک IELTS با شیوه متقلبانه برای متقاضیان یک آموزشگاه زبان کرده بودند، خبر داد.

- جانشین رییس پلیس پایتخت از انهدام باندی که اقدام به دریافت مدرک IELTS با شیوه متقلبانه برای متقاضیان یک آموزشگاه زبان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمید هداوند در این باره گفت: مدتی قبل و به دنبال کسب خبرهایی پیرامون فعالیت یک باند جاعل مدارک هویتی تحت پوشش آموزشگاه زبان در حوالی پارک ساعی رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد مشتریان این آموزشگاه اغلب کسانی هستند که قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی(IELTS) و قبولی در آن را دارند اما به علت قرار گرفتن در سطوح پایینی دانش زبان امکان قبولی آنان بسیار ضعیف است.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی ماموران نشان داد که اعضای این باند با افتتاح آموزشگاه زبان و وعده قبولی تضمینی در آزمون، مدارک هویتی مراجعه کنندگان را جعل و افراد مسلط به زبان را به جای آنان به محل های آزمون معرفی کرده و در ازای آن مبالغ کلانی را نیز از متقاضیان دریافت کرده اند.

هداوند با بیان اینکه مجوزهای قضایی برای دستگیری این افراد اخذ شد، گفت: سرانجام ماموران در تاریخ بیست و پنجم شهریور ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل هویت برای دریافت IELTS در یک آموزشگاه زبان

انهدام باند جعل هویت برای دریافت IELTS در یک آموزشگاه زبان