مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-17سياسي

بسیج نیروی جبهه جنگ فکری و عقیدتی است


بسیج نیروی جنگ و جبهه نظامی فکری و عقیدتی است بنابراین از ظرفیت اساتید استفاده خواهد شد تا با هم افزایی و تعامل و همکاری بتوان ادامه مسیر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، ظهر امروز در مراسم راه اندازی مرکز بسیج اساتید و نخبگان خواهر حوزه علمیه که با حضور علما و فضلای حوزه در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، با اشاره به فراسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عظمت خداوند در دوران دفاع مقدس بیش از گذشته نمایان شد و پروردگار پیروزی عظیم را برای ما رقم زد.

 وی درس اول دفاع مقدس را در باطن لاحَولَ وَ لا قُوَّهَ إِلّا بِاللّه عنوان کرد و افزود: درس دوم دفاع مقدس در مردم بود که در آن مردم اسباب قدرتمند بودند که در جبهه های جنگ حضور پررنگ داشتند و اقتصاد جنگ را تأمین کردند.

مدیر جامعه الزهرا خاطرنشان کرد: امروز کتاب زرین هشت سال دفاع مقدس از افتخار آفرینی همه نیروهای مسلح به ویژه بسیج مملو است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 22 هزار نفر طلبه در سطوح مختلف یک تا چهار در جامعه الزهرا مشغول تحصیل هستند و بیش از 50 هزار نفر از جامعه الزهرا علیهاالسلام فارغ التحصیل شدند که بسیاری از آنان مدیران مدارس علمیه خواهران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نیروی جبهه جنگ فکری و عقیدتی است

بسیج نیروی جبهه جنگ فکری و عقیدتی است