مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-17اقتصادي

صادرات 9 میلیون تنی سیمان به کشورهای حاشیه خزر


برنامه دقیق، تعامل مدبرانه و استفاده از ظرفیت های و فرصت های بازار از جمله تلاش های انجام شده در مجموعه سیمان مازندران است که موجب شد تا تلاش برای بهبود تولید و عملکرد با قوت بیشتر دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، بازدید دوره ای و سیمانی مدیرعامل گروه توسعه ملی از شرکت سیمان مازندران به همراه مدیر عامل سیدکو و سیمان مازندران و معاونان برگزار و ضمن بازدید از بخش های مختلف سیمان مازندران در نکا، چشم انداز و برنامه های استراتژیک سیمان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و ضمن تحلیل وضعیت سیمان کشور و مازندران، وضعیت فعلی و برنامه های آتی و نقش هلدینگ سیدکو مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

این روزها با توجه به کاهش ساخت و سازها و رکود مسکن و همچنین افزایش هزینه حمل و نقل، سیمان با مشکل عدیده ای در این راستا روبرو است؛ مشکلی که براساس آنچه توسط مدیران سیمان اعلام شده است می تواند با ایده های نو، تلاش برای افزایش بهره وری و کارآمدی و تولید فکر و ایده برای افزایش فروش و ثروت برطرف شود.

*تولید یک میلیون و 144 هزار و 238 تن سیمان مازندران مدیر عامل سیمان مازندران در این بازدید و نشست، ضمن ارائه گزارش و بیان عملکرد سیمان مازندران گفت: پیشرفت مانع از وابستگی است و سیمان مازندران، صنعت موفق برای تولید سیمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 9 میلیون تنی سیمان به کشورهای حاشیه خزر

صادرات 9 میلیون تنی سیمان به کشورهای حاشیه خزر