مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 11:002020-09-17سياسي

خانه هلال درشهر گله دار افتتاح شد


خانه هلال شهر گله دار در استان فارس مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهر ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح این خانه گفت: خانه های هلال به عنوان پل ارتباطی بین مردم و هلال احمر در شهرها و روستاها فعالیت دارد.

حسن مقیمی با بیان اینکه خانه هلال با رویکرد داوطلبی و به وسیله داوطلبان اداره می شود، افزود: جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان، ارائه آموزش های همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کاهش تلفات در حوادث و بلایا، توانمندسازی جوانان، دعوت و جذب خیرین داوطلب از عمده فعالیت های خانه هلال است.

مقیمی اضافه کرد: خانه هلال می تواند دارای یک تیم امدادی با تجربه برای تحت پوشش قرار دادن حوادث باشد و زمینه مشارکت فعال مردم را در خدمات امدادی و بشر دوستانه فراهم کند.

وی تصریح کرد: این خانه هلال با همکاری بخشدار گله دار، شهردار و شورای شهر گله دار شروع به کار کرده و تمام تجهیزات با همکاری بخشدار و شورای شهر گله دار تهیه شده است و جمعیت هلال احمر نیز با همکاری داوطلبان خدمات امدادی و آموزشی به مردم عزیز ارائه می کند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهر اظهار داشت: بزودی خانه های هلال در شهرهای وراوی واسیر شهرستان مهر افتتاح و فعالیت خود را آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هلال درشهر گله دار افتتاح شد

خانه هلال درشهر گله دار افتتاح شد