مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-17اجتماعي

توزیع 50 هزار تبلت میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد


مهرماه امسال برای کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان و استفاده از فضای مجازی در امر آموزش بیش از 50 هزار دستگاه تبلت در بین دانش‌‎آموزان مددجو در سطح کشور توزیع می‌شود.

سیدمرتضی بختیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری، جمعیت دانش‌آموزی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از 450 هزار نفر است که از این جمعیت، 250 هزار نفر وسایل الکترونیکی برای شرکت در کلاس‌های آموزش مجازی ندارند.

وی اضافه کرد: برای تامین وسایل الکترونیکی مورد نیاز این دانش‌آموزان بیناد مستضعفان قول تهیه 14 هزار دستگاه تبلت، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، 10 هزار دستگاه و اپراتورها نیز هزینه خرید 25 هزار دستگاه تبلت را تقبل کرده‌اند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این تبلت‌ها از ابتدای مهر در بین دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع می‌شود تا هیچ دانش‌آموز مددجویی به خاطر نداشتن وسایل الکترونیکی از ادامه تحصیل باز نماند.

بختیاری ابراز امیدواری کرد در قالب پویش ایران همدل و مشارکت گسترده خیران، وسایل الکترونیکی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند و با استعدادی که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار تبلت میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

توزیع 50 هزار تبلت میان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد