مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-17سياسي

بسیج دستگاه های دهاقان برای مقابله با آفت درخت گردو


سرپرست فرمانداری دهاقان از بسیج تمامی ظرفیت های دستگاه های شهرستان برای مبارزه با کرم خراط در محصول گردو خبر داد و گفت: به جهت اهمیت موضوع تمامی ادارات و ارگان ها در حد توان باید در این مورد همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، امیر صفرپور در کارگروه کشاورزی شهرستان دهاقان با اشاره به مبارزه با کرم خراط گردو اظهار داشت: آفت کرم خراط در باغات شهرستان دهاقان از سال 93 به صورت محدود وجود داشت اما در سال 97 به علت خشکسالی در شهرستان طغیان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی دهاقان با بیان این که کارگروه مبارزه با کرم خراط در شهرستان دهاقان تشکیل شد و در دو سال اخیر  در حد توان اقداماتی در راستای مقابله با این آفت انجام شد، افزود: با وجود مشکلات موجود به خصوص کمبود نیرو در سال 98 در سطح 150 هکتار از باغات گردو شهرستان دهاقان اقدامات لازم برای مقابله با بیماری انجام شد و ادارات شهرستان نیز در حد مطلوب یاری رسان بودند.

 وی نبود تیم متخصص در شهرستان دهاقان برای انجام اقدامات مبارزه با کرم خراط را از مهم ترین مشکلات دانست و گفت: نیاز است از ظرفیت دستگاه های شهرستان در این راستا استفاده شود.

شدت طغیان بیماری از سال گذشته بیشتر است عبد الحمید یزدانی، عضو شورای شهرستان دهاقان نیز در این جلسه با بیان این که در سال گذشته اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دستگاه های دهاقان برای مقابله با آفت درخت گردو

بسیج دستگاه های دهاقان برای مقابله با آفت درخت گردو