مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-17اقتصادي

دفتر مشق های جنگل، تنوعی در رنگ و طرح


با شروع سال تحصیلی 99، میزان تقاضای خرید دفتر مشق برای گروه های سنی و آموزشی مختلف، رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام انتشارات جنگل، این مجموعه همواره در تلاش است تا با عرضه دفتر مشق های متنوع اعم از ساده و فانتزی، دفتر مشق های معمولی و سیمی در ابعاد و طرح های متنوع، امکان خرید اینترنتی انواع دفتر مشق را برای والدین و فرزندان خود فراهم نماید تا در شرایط فعلی و وجود بیماری همه گیر کرونا، آسیب کمتری خانواده ها و محصلان عزیز را تهدید نماید.

خرید اینترنتی از سایت جنگل رسم خرید اینترنتی از سال ها پیش جای خود را در دل خانواده ها باز کرده و افراد بسیاری جهت خرید لوازم مورد نیاز خود به سایت های مختلف ایرانی و خارجی مراجعه می کنند.

انتشارات جنگل نیز با چاپ و نشر کتاب های متنوع خارجی اعم از کتب رمان انگلیسی و کتب آموزشی، دفتر مشق، کتب حقوقی و غیره، نیاز قشر کثیری از جامعه را برطرف نموده است؛ تا جایی که امروزه تعداد زیادی از خریداران و مشتاقان کتاب به دنبال خرید اینترنتی کتاب زبان از سایت جنگل هستند و وقت کمتری را صرف خرید حضوری از فروشگاه های مختلف می کنند.

سایت جنگل با گردآوری تعداد بالا و متنوعی از کتاب های خارجی و دفتر مشق های خود باعث شده تا تمامی گروه های سنی بتوانند از محصولات موجود در سایت دیدن نموده و به خرید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر مشق های جنگل، تنوعی در رنگ و طرح

دفتر مشق های جنگل، تنوعی در رنگ و طرح