مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-17سياسي

حمایت از طرح های آینده نگری در یزد


استاندار یزد با اشاره به اینکه نبود طرح های آینده نگری یکی از ضعف های کشور است گفت: ما در استان یزد از طرح های پژوهشی آینده نگر قوی حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی صبح امروز در کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناور ی و نوآوری استان اظهار داشت: جهت گیری خوبی در طرح های آینده نگری پژوهشی وجود دارد، مورد تاکید و تایید همه است که مقداری از فضای کارهای پژوهشی که در قفسه ها قرار می گیرد و اجرا نمی شود فاصله بگیریم.

طالبی گفت: طرح های آینده نگری نشان دهنده این است که می توانیم بر موضوعات متمرکز شویم، هم بخشی از چالش ها را برطرف کنیم و هم در حوزه ایجاد ارزش افزود اقتصادی موثر، جهت گیری های آینده را مشخص کنیم، متاسفانه نبود طرح های آینده نگری و آینده پژوهی از ضعف های حوزه پژوهش کشور است.

وی افزود: اگر بتوانیم آینده پژوهی مناسبی بر اساس اولویت و نیازهای استان داشته باشیم، باید پژوهش ها را کاربردی کنیم، اجرای طرح نقطعه شروع کار باشد نه پایان، باید هماهنگی و تعامل مناسبی بین پژوهشگران و دستگاه های اجرایی مختلف برقرار شود.

استاندار یزد ادامه داد: هرگاه نگاه کاربردی به پژوهش داریم، باید آن را به عنوان سند در نظام اجرایی دنبال کنیم و در آسیب شناسی توسعه صنعتی استان ارتباط را بیشتر کنیم، برای رسیدن به اهداف طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های آینده نگری در یزد

حمایت از طرح های آینده نگری در یزد