مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-17اجتماعي

افتتاح خانه هلال درجزین6/ 3 خانه هلال دیگر راه اندازی می شود


فرماندار مهدی شهر از افتتاح خانه هلال شهر درجزین خبر داد و گفت: افتتاح سه خانه هلال دیگر برای این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا میقانی بعدازظهر پنج شنبه در آیین بهره برداری از خانه هلال درجزین مهدی شهر ضمن بیان اینکه این مکان به زودی توسط شهرداری، شورای شهر درجزین و هلال احمر تجهیز خواهد شد، ابراز داشت: راه اندازی سه خانه هلال دیگر در شهمیرزاد، فولاد محله و کمرود در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه هدف از تأسیس خانه های ارتقا دانش سلامت و برگزاری دوره های آموزشی مختلف است، افزود: این ظرفیت می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی نیز کمک کند لذا برگزاری دوره هایی از قبیل ازدواج و مقابله با اعتیاد دیگر اهداف این مجموعه را شامل می شود.

فرماندار مهدی شهر بابیان اینکه فصل سرما در این شهرستان با دیگر شهرها متفاوت و شدت بارش ها در آن بیشتر است، افزود: با توجه به اینکه هدف عمده امدادرسانی بدون عیب و نقص به خودروهای مانده در برف است لذا از هلال احمر انتظار می رود پایگاه های امداد و نجات کوهستان را بیش ازپیش به لحاظ اقلام خوراکی و موارد امدادی تجهیز کند.

میقانی بابیان اینکه این شهرستان نیز همانند دیگر شهرها از وجود انواع حوادث قهری مستثنا نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه در خانه های هلال دانش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه هلال درجزین6/ 3 خانه هلال دیگر راه اندازی می شود

افتتاح خانه هلال درجزین6/ 3 خانه هلال دیگر راه اندازی می شود