مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-17سياسي

پژوهشگاه امام صادق تامین کننده نیازهای مطالعاتی نیروهای مسلح باشد


نیروهای مسلح نیازهای مطالعاتی، تحقیقاتی و تخصصی خود را در حوزه علوم اسلامی و انسانی از طریق پژوهشگاه امام صادق (ع) تأمین کنند.

- قم- معاون وزیر علوم گفت:نیروهای مسلح نیازهای مطالعاتی، تحقیقاتی و تخصصی خود را در حوزه علوم اسلامی و انسانی از طریق پژوهشگاه امام صادق (ع) تأمین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین رحیمی پیش از ظهر امروز در بازدید از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) قم با اشاره به اینکه نیروهای مسلح قطعاً به چنین پژوهشگاهی نیاز دارند، گفت: پژوهشگاه امام صادق (ع) تا کنون عملکرد خوبی در حوزه علوم انسانی داشته و باید محکم تر از قبل به کار خود ادامه دهد و تا زمانی که بنده مسئول هستم از این پژوهشگاه حمایت می کنم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح باید نیازهای مطالعاتی، تحقیقاتی و تخصصی خود را در حوزه علوم اسلامی و انسانی از طریق این پژوهشگاه تأمین کنند، گفت: بهتر است در جهت تقویت هم افزایی علمی از نیروهای علمی سراسر کشور و توان علمی آن ها نیز در پژوهش های حوزه علوم اسلامی و انسانی در این پژوهشگاه استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) در حاشیه این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: این پژوهشگاه به دنبال پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه امام صادق تامین کننده نیازهای مطالعاتی نیروهای مسلح باشد

پژوهشگاه امام صادق تامین کننده نیازهای مطالعاتی نیروهای مسلح باشد