مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-17فرهنگي

دانلود سریال ایرانی با لینک مستقیم از نارمک دانلود


را میتوانید از سایت نارمک دانلود با کیفیت بلوری و اچ دی دانلود کنید و از تماشا فیلم لذت ببرید آخر هفته خود را با فیلم بگذرانید.

اگر علاقه مند هستید جدید ترین فیلم ها سریال ها و نمایش های تلویزیونی را با بهترین کیفیت، بالا ترین سرعت به صورت کاملا بروز و پس از انتشار از سایت نارمک دانلود دریافت کنید دانلود سریال کمدی موچین : موچین یک سریال در قالب طنز برای شبکه نمایش خانگی است که در 18 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده‌است.

پخش این سریال از روز چهارشنبه 11 تیر ماه 1399 شمسی آغاز شد از بازیگران سریال موچین میتوان از حمید لولایی در نقش صحبت گلی و مرجانه گلچین در نقش رعنا سیگاری و علی صادقی در نقش فرزاد سیگاری و امیر نوری در نقش فرزین سیگاری و مهران رجبی در نقش نادر رسولی و رابعه اسکویی در نقش مهسا طبیعت نام برد .

کارگردان : حسین تبریزی تهیه کننده : حسین تبریزی شبکه نمایش : خانگی محصول : 1398 کشور جمهوری اسلامی ایران خلاصه سریال موچین : انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم… درباره سریال کمدی موچین : سریال کمدی موچین یک مجموعه ویژه شبکه نمایش خانگی به نویسندگی آقای حسین تبریزی و سیدعلی موسویان است که مضمونی کمدی و اجتماعی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود سریال ایرانی با لینک مستقیم از نارمک دانلود

دانلود سریال ایرانی با لینک مستقیم از نارمک دانلود