مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-17سياسي

رفع آلام توسط مدافعان سلامت مصداق جهاد در راه خداست


امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه رفع آلام جسمانی از مردم توسط مدافعان سلامت جهاد در راه خدا محسوب می شود گفت: سربازی انقلاب، نظام و نوکری مردم را افتخاری ارزشمند برای مسئولان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه این شهرستان با تدابیر ستاد استانی به ویژه مسئولان حوزه بهداشت و درمان خوب درخشیدند و دل امام زمان (عج) و رهبر انقلاب را شاد کردند آنچنان که مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف مراتب قدردانی خود را اعلام فرمودند.

وی با تشکر از مدیریت دکتر حیدری مقدم در حوزه سلامت استان و اقدامات مسئولان و کارکنان حوزه بهداشت و درمان اسدآباد با اشاره به زودگذر بودن مسئولیت ها ضمن قدردانی از زحمات دکتر مخصوصی رییس پیشین دانشکده برای دکتر صالحی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

حسینی مجد راه اندازی دستگاه پیشرفته ام .

آر.

آی شهرستان اسدآباد را نعمتی برای منطقه غرب کشور خواند و با بیان اینکه اقدامات انجام شده در بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان اسدآباد فراموش نشدنی است اظهار کرد: امید می رود با تلاش رییس جدید دانشکده هر چه بیشتر برای رفع گرفتاری مردم و حفظ سلامت مردم تلاش شده و یادگاری های خوبی به جا بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع آلام توسط مدافعان سلامت مصداق جهاد در راه خداست

رفع آلام توسط مدافعان سلامت مصداق جهاد در راه خداست