مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-17پزشكي

آغاز موج سوم کرونا در تهران


رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از آغاز موج سوم کرونا در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تهران، گفت: در 24 ساعت گذشته 720 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های تهران بستری شدند که 147 نفر آنان در بخش های مراقبت وِیژه تحت مراقبت قرار گرفتند.

به گفته زالی، در شبانه روز گذشته 9.

6 درصد مراجعان به بخش های سرپایی نیاز به بستری در مراکز درمانی داشتند که 20 درصد آنان بدحال بوده و در بخش های ویژه بستری شدند؛ در حالی که 420 بیمار در این بازه زمانی از بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند.

وی با ذکر این مطلب که در سه هفته اخیر برای اولین بار تعداد موارد جدید بستری از مرز 700 نفر گذشته است، گفت: تحلیل آمار و وضعیت بیماری کرونا در تهران حاکی از این است که موج سوم در تهران شکل گرفته است.

زالی تصریح کرد: با توجه به اینکه تهران یکی از اپی سنترها مهم اپیدمیولوژیک این بیماری در کشور است، نیاز به این است که مداخلات جدی‌تر در سطح شهر و استان تهران اعمال شود تا این رشد فزاینده بیماری کنترل شود.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران برای مقابله با رشد شتابان بیماری در تهران، تمدید و تکرار محدودیت‌های اعمال شده را در هفته آینده ضروری برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج سوم کرونا در تهران

آغاز موج سوم کرونا در تهران