مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-17اجتماعي

هلال احمر، کمک های زنجانی ها را به مردم سیستان و بلوچستان ارسال کرد


جمعیت هلال احمر، کمک های مردم نوعدوست استان زنجان را در قالب طرح نذرآب 3 با حضور استاندار این استان به هموطنان روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح اله حقیقی در حاشیه آیین ارسال کمک های مردمی این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر استان که توفیق خدمت به مردم شریف روستای دوشینکوه سیستان و بلوچستان را دارد چندین خدمت را در این منطقه انجام خواهد داد.

استاندار زنجان افزود: یکی از این خدمات، کمک های بهداشتی و درمانی است که با اعزام پزشکان در قالب کاروان سلامت تلاش می کنند مشکلات موجود در روستای دوشینکوه سیستان و بلوچستان را رفع کنند.

وی تاکید کرد: کمک های دیگر هلال احمر به هموطنان این منطقه در بخش معیشتی است که امروز شاهدیم بیش از 200 بسته معیشتی با کمک مردم نوعدوست استان زنجان برای ساکنان روستای دوشینکوه تهیه شده است.

استاندار زنجان، کمک به حل مشکل بهداشتی در حوزه آب آشامیدنی را از خدمات هلال احمر استان در این روستای سیستان و بلوچستان بیان کرد و افزود: علاوه بر این در بخش کمک آموزشی و با توجه به بازگشایی مدارس انواع لوازم التحریر و نوشت افزار برای دانش آموزان روستای دوشینکوه تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر، کمک های زنجانی ها را به مردم سیستان و بلوچستان ارسال کرد

هلال احمر، کمک های زنجانی ها را به مردم سیستان و بلوچستان ارسال کرد