مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-17ورزشي

رییس فدراسیون کشتی کشور: توان ارتقاء کشتی در خراسان جنوبی وجود دارد


رییس فدراسیون کشتی اشاره به کویری بودن منطقه خراسان جنوبی ظرفیت کشتی استان را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: توان ارتقاء کشتی در این استان وجود دارد که با ایجاد زیرساخت های مناسب می توانیم با سایر استان ها رقابت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رییس فدراسیون کشتی کشور همراه با مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و اعضای هیأت کشتی استان با شهردار بیرجند دیدار و گفت وگو داشتند.

محمدعلی جاوید شهردار بیرجند در این دیدار اظهار داشت: بیرجند شهری با پیشینه علمی و فرهنگی بسیار بالا است که دریافت برند پاکیزگی این شهر، نشأت گرفته از فرهنگ شهروندان می باشد.

وی با اشاره به افزایش بودجه شهرداری در ارتباط با احداث بوستان ها و پارک های بیرجند خاطر نشان کرد: در هر بوستانی که احداث شده مهم ترین قسمت آن زمین های ورزشی بوده که در این راستا در حال حاضر بوستان کاج با 12 زمین ورزشی استاندارد برای بانوان و آقایان در حال بهسازی و احداث می باشد.

شهردار بیرجند همچنین برای هرگونه همکاری با هیئت کشتی خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرد.

ابراهیم تقی زاده رییس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند وظیفه خود می داند که در زمینه توسعه ورزش کشتی در حد امکان این هیأت را حمایت و همکاری نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون کشتی کشور: توان ارتقاء کشتی در خراسان جنوبی وجود دارد

رییس فدراسیون کشتی کشور: توان ارتقاء کشتی در خراسان جنوبی وجود دارد