مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-17اجتماعي

مردم به مرز شلمچه مراجعه نکنند/ امسال پذیرای مسافران اربعین نیستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تابنده رییس ستاد عتبات عالیات خرمشهر در خصوص بسته شدن مرز شلمچه و عبور زوار اربعین حسینی از این مرز گفت: - سردار تابنده گفت: مرز شلمچه به علت گسترش ویروس کرونا بسته است و شهروندان به این مرز مراجعه نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تابنده رییس ستاد عتبات عالیات خرمشهر در خصوص بسته شدن مرز شلمچه و عبور زوار اربعین حسینی از این مرز گفت: براساس اعلام مسئولان عراقی مرز بین ایران و عراق به دلیل گسترش ویروس کرونا در این دو کشور برای عبور زوار و شرکت در اربعین حسینی بسته شده است و امکان حضور زائران خارجی در این کشور وجود ندارد.

او با بیان اینکه مرز شلمچه در حال حاضر پذیرش زوار اربعین حسینی را ندارد، تصریح کرد:هموطنانی که به سمت مرزها در حرکت هستند و یا قصد عزیمت دارند به اخبار منتشره درخصوص صدور مجوز ورود به عراق، چه انفرادی و یا دسته جمعی، محدود یا غیرآن، توجه نکنند و تنها اخبار موثق را از رسانه های ملی دنبال کنند.

رییس ستاد عتبات عالیات خرمشهر افزود: در مرز شلمچه هیچ گونه امکانات اولیه برای استقبال از زائران وجود ندارد به همین دلیل مردم از تجمع در نقاط مرزی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به مرز شلمچه مراجعه نکنند/ امسال پذیرای مسافران اربعین نیستیم

مردم به مرز شلمچه مراجعه نکنند/ امسال پذیرای مسافران اربعین نیستیم