مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-17اقتصادي

دهستان «طرود»؛ مشکلات مردم، پاسخ مسؤولان/ ظرفیت عظیم قلب کویر؛ نیازمند توجه+ تصاویر


دهستان «طرود»، ظرفیتی عظیم در قلب کویر است که امروز با مشکلات متعددی دست وپنجه نرم می کند؛ مردم از مسؤولان می خواهند با رفع دغدغه ها، زمینه ساز شکوفایی این منطقه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، طرود ، دهستانی از توابع بخش مرکزی شهرستان شاهرود در استان سمنان است که 130 کیلومتر از شاهرود فاصله دارد.

این دهستان همواره با مشکلات متعددی مواجه بوده و مردم ساکن در آن، گلایه های خود را بارها به مسؤولان امر منتقل کرده اند؛ اما هنوز هم مشکلات متعددی در مسیر خدمات رسانی به روستاهای دهستان طرود مشاهده می شود.

بزرگ ترین دهستان بخش مرکزی؛ دارای ظرفیت هایی ویژه حامد غیاث الدین، بخشدار مرکزی شاهرود در همین زمینه، با اشاره به آماری از بخش مرکزی شهرستان اظهار کرد: جمعیت بخش مرکزی، 110 هزار و 834 نفر است که شامل پنج هزار و 88 خانوار هستند.

او گفت: 27 روستا در این بخش وجود دارد که 23 روستا دهیار دارد و دهستان طرود بزرگ ترین دهستان بخش مرکزی شاهرود است.

بخشدار مرکزی شاهرود با اشاره به فعال بودن 48 واحد معدنی در این دهستان گفت: در این دهستان، 99 هکتار زمین زراعی و 111 هکتار زمین کشاورزی نیز وجود دارد.

او گفت: بیشترین محصول باغی این دهستان خرما، پسته، بادام و انگور و محصول زراعی، گندم، جو و یونجه است و بیش از سه هزار و 300 نفر شتر در این دهستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهستان «طرود»؛ مشکلات مردم، پاسخ مسؤولان/ ظرفیت عظیم قلب کویر؛ نیازمند توجه+ تصاویر

دهستان «طرود»؛ مشکلات مردم، پاسخ مسؤولان/ ظرفیت عظیم قلب کویر؛ نیازمند توجه+ تصاویر