مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-17حوادث

توقیف سه دستگاه وانت نیسان و کشف مقادری انواع کالای قاچاق در پاوه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک محموله قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان پاوه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: مأموران انتظامی پاوه حین گشت زنی در نقطه صفر مرزی به سه دستگاه وانت نیسان که با سرعت زیادی در حال حرکت بودند مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز آن ها را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی مقدار زیادی کالا و محصول قاچاق از قبیل 390 هزار جفت انواع دستکش لاتکس، یک هزار و 540 عدد ماسک تنفسی بیمارستانی، 2 هزار و 840 کیلو شیره درخت ون، 10 کیلو روغن حیوانی و 60 کیلو عسل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به 15 میلیارد ریال می رسد، از دستگیری چهار نفر در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد نشان می دهد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف سه دستگاه وانت نیسان و کشف مقادری انواع کالای قاچاق در پاوه

توقیف سه دستگاه وانت نیسان و کشف مقادری انواع کالای قاچاق در پاوه