مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-17سياسي

سخن از صلح در عصر نسل کشی ها آرمانی متعالی است


در ایامی که جنگ های مختلفی در جهان به ویژه نسل کشی های یمن و افغانستان و عراق و فلسطین در جریان است، سخن گفتن از صلح، سخن از یک آرمان متعالی است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: در ایامی که جنگ های مختلفی در جهان به ویژه نسل کشی های یمن و افغانستان و عراق و فلسطین در جریان است، سخن گفتن از صلح، سخن از یک آرمان متعالی است.

عنایت الله رحیمی صبح پنج شنبه 27 شهریور در نشست مقدماتی دومین کنگره بین المللی سلامت برای صلح که با حضور اندیشمندان و صاحب نظرانی از سراسر ایران و دیگر کشورهای جهان، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به شکل وبینار، برگزار شد، با اشاره به عنوان سخنرانی خود مبنی بر شیراز مهد دوستی و صلح ، گفت: سخن از گفتن صلح در این مقطع زمانی سخن از آرمانی است که رسوایی ها، دروغگویی، زیاده طلبی، بی عدالتی و تجاوز به حقوق انسان ها در قالب کشورهایی، راه رسیدن به آن را دشوار کرده و سخن گفتن از ویژگی های مردم سرزمینی است که به سبب داشتن آرمان های ارزشمندی چون استقلال و آزادی خواهی، مورد شدیدترین تحریم ها قرار گرفته و حتی اجازه ورود دارو برای درمان هم نمی دهند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: با همه این اوصاف معتقدم شیراز کلانشهر علما، عرفا، ادبا، فلاسفه، شهر سعدی و ملاصدرا و حافظ و شهر منادی صلح و آزادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخن از صلح در عصر نسل کشی ها آرمانی متعالی است

سخن از صلح در عصر نسل کشی ها آرمانی متعالی است