مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-17اقتصادي

کمیته امداد و دامپزشکی استان سمنان تفاهم نامه امضا کردند


این اداره کل با دامپزشکی استان تفاهم نامه ای در زمینه ارتقای تولید طرح های دامداری و دامپروری مددجویان کمیته امداد امضا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد صبح پنج شنبه در حاشیه دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان سمنان به میزبانی کمیته امداد و در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه کمیته امداد و دامپزشکی سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند، بیان کرد: موضوع این تفاهم نامه کمک به طرح های دامداری و دامپروری مددجویان کمیته امداد در سطح استان است.

وی با بیان اینکه آموزش به مددجویان و ناظران اشتغال کمیته امداد در زمره دیگر بخش های این تفاهم نامه است، ابراز داشت: در این تفاهم نامه همچنین واکسیناسیون دام های افراد تحت پوشش کمیته امداد در فصول مختلف سال گنجاند، شده است.

کمک به دامداران تحت پوشش کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از بهره گیری مشاوران دامپزشکی در زمینه دام و کمک به اشتغال مددجویان نیز خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه قید شده که دامپزشکی به کمک مددجویان آمده و تولید دامداری و دامپروری شأن را بهبود می بخشد.

مسعودیان راد با بیان اینکه پنج هزار و 700 طرح اشتغال مددجویان تحت نظارت این نهاد حمایتی در حال فعالیت است، ابراز داشت: 38 درصد این طرح ها در حوزه دامپروری هستند که پوشش طرح های اشتغال دامپروری با اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد و دامپزشکی استان سمنان تفاهم نامه امضا کردند

کمیته امداد و دامپزشکی استان سمنان تفاهم نامه امضا کردند