مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-17اقتصادي

کم توجهی مدیران نسبت به توسعه ورزش کارگری در خراسان شمالی


رییس هیات ورزش کارگری خراسان شمالی از عدم حمایت مالی مدیران ورزشی و کم توجهی آن ها به ورزش کارگری در این استان انتقاد کرد.

- براتعلی سعیدی در گفتگو با مهر با اشاره به زیرساخت ها و اماکن ورزشی اختصاصی هیأت ورزش کارگری در خراسان شمالی اظهار داشت: این هیأت در استان دارای شش مجموعه ورزشی است که با هدف توسعه فعالیت های ورزشی و ایجاد نشاط در جامعه جهت استفاده هم استانی های عزیز آماده خدمت رسانی است.

رییس هیأت ورزش کارگری خراسان شمالی تصریح کرد: اعتبارات ورزش کارگری از طریق کارخانجات سطح استان، کمک های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و درآمدهای مجموعه ورزشی تأمین می شود.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی های هیأت ورزش کارگری خراسان شمالی از مسابقات کشوری افزود: میزبانی در خور شأن و مناسب از مسابقات والیبال دسته برتر کارگران و شنای آقایان مهم ترین فعالیت این هیأت بود.

سعیدی ضمن انتقاد از عدم حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از فعالیت های این هیأت بیان کرد: این در حالی است که ما نیز یک هیأت ورزشی هستیم و در سایر استان ها کمک های خوبی جهت توسعه ورزش کارگری از جانب ادارات ورزش جوانان اختصاص می یابد.

رییس هیأت ورزش کارگری خراسان شمالی در انتها با اشاره به افتخارات ورزش کارگری خراسان شمالی در مجامع بین المللی گفت: کسب 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی مدیران نسبت به توسعه ورزش کارگری در خراسان شمالی

کم توجهی مدیران نسبت به توسعه ورزش کارگری در خراسان شمالی