مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-17اقتصادي

آموزش های لازم برای کاهش نرخ طلاق در گلستان تدوین شود


دستگاه های اجرایی که برای آنان وظایفی تعیین شده باید در زمینه افزایش ازدواج آگاهانه و کاهش نرخ طلاق آموزش لازم را ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان هادی حق شناس در چهل و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی که برای آنان وظایفی تعیین شده باید در زمینه افزایش ازدواج آگاهانه و کاهش نرخ طلاق آموزش لازم را ارائه کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: باید کمیته سامان ازدواج در شهرستان های استان فعالیت خود را آغاز کند و به طور جدی موانع پیش روی رشد ازدواج و کاهش طلاق را رفع نماید.

حق شناس گفت: حمایت لازم از تولیدی های منطبق با پوششهای های اسلامی صورت می گیرد و باید تلاش کنیم باید زمینه افزایش تقاضا را فراهم آوریم.

وی یادآور شد: اماکنی دولتی مناسب تسهیل ازدواج جوانان در اختیار مجمع ازدواج جوانان استان قرار گیرد تا بتوانند به بحث کاهش هزینه های ازدواج کمک کند.

وی بابیان اینکه واژه حیا برای انسان است و تنها منوط به دین و دینداری نیست، گفت: حیا صرفاً مخصوص زن نیست و در بسیاری از مکان ها ممکن است حیا برای مرد اهمیت دوچندانی داشته باشد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در راستای پوشش ایرانی اسلامی در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های لازم برای کاهش نرخ طلاق در گلستان تدوین شود

آموزش های لازم برای کاهش نرخ طلاق در گلستان تدوین شود