مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-17سياسي

تکمیل طرح توجیهی استان دارابگرد


نماینده مردم داراب و زرین دشت با همراهی تعدادی از اعضای انجمن دارابی های مقیم تهران درباره اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات دو شهرستان گزارش هایی ارایه کرده و سپس در خصوص موارد مهمی چون فرودگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، در نشست هم اندیشی و همفکری دارابی های مقیم تهرانکه روز گذشته به میزبانی انجمن دارابی ها و زرین دشتی های مقیم تهران و با حضور نماینده داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل انجمن توسعه پایدار و نماینده رزمندگان داراب و تنی چند از مسئولین کشوری و لشکری در تهران برگزار شد، توضیحاتی درباره  اهداف تشکیل انجمن در پایتخت ارائه شد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت و تعدادی از اعضا درباره اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات دو شهرستان گزارش هایی ارایه کرده و سپس در خصوص موارد مهمی چون فرودگاه، راه آهن و.

بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین نمایندگان اقشار مختلف مردم و NGO ها به تحقق درخواست هایی از جمله : احداث راه آهن و بزرگ راه ها، راه اندازی فرودگاه، ارتقای ادارات، ارتقای دانشکده پیراپزشکی به علوم پزشکی و رفع مشکلات در حوزه اشتغال و.

تاکید کردند.

    در ادامه مقرر شد ضمن پیگیری جهت رفع مشکلات مردم و تحقق موارد مهم ، با توجه به سوابق تاریخی، موقعیت، وسعت و جمعیت 300 هزارنفری داراب و حومه و سایر آیتم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح توجیهی استان دارابگرد

تکمیل طرح توجیهی استان دارابگرد