مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-17اقتصادي

سهمیه اقلام اساسی محرم و صفر در هرمزگان اعلام شد


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان از میزان سهمیه اقلام اساسی در ماه های محرم وصفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صفر برای هیات های مذهبی، مساجد، خیریه ها، کمیته امداد و سایر نهادهایی که بخواهند بسته معیشتی توزیع کنند، میزان 2500 تن برنج هندی با قیمت هر کیلو 14 هزار و 500 تومان، 2426 تن شکر با قیمت هر کیلو 6700 تومان، 150 تن گوشت قرمز منجمد گوساله با قیمت هر کیلو 55 هزار تومان و 800 تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 12 هزار و 900 تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت های مذکور مربوط به درب انبار می باشد افزود: مقرر شده آنچه مربوط به هیات های مذهبی و خیریه ها است در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی توزیع می شود که می بایستی این اقلام به صورت خشک و خام در بین مردم توزیع گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان افزود: با توجه به اقدامات موثر و خوبی که در ماه مبارک رمضان در توزیع بسته های معیشتی شکل گرفت، تاکید شده که بیشتر اقلام اساسی در اختیار نهادهایی که به دنبال توزیع بسته های معیشتی هستند، قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هیات ها می توانند تقاضا خود را از طریق سازمان تبلیغات اسلامی اعلام و اقلام مورد نیاز خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه اقلام اساسی محرم و صفر در هرمزگان اعلام شد

سهمیه اقلام اساسی محرم و صفر در هرمزگان اعلام شد