مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-17اقتصادي

باکیفیت ترین وانت ها، 3 ستاره اند


آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، در مرداد ماه برای بررسی وضعیت کیفیت گروه وانت های تولیدی داخل نشان می دهد که این وانت ها بین یک تا سه ستاره کیفی کسب کرده اند و وانت بالاتر از سه ستاره نداریم.

- آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، در مرداد ماه برای بررسی وضعیت کیفیت گروه وانت های تولیدی داخل نشان می دهد که این وانت ها بین یک تا سه ستاره کیفی کسب کرده اند و وانت بالاتر از سه ستاره نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس ارزیابی صورت گرفته، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی در سطح قیمتی یک گروه وانت ها، سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است.

در گروه قیمتی دو نیز وانت نیسان ریچ، وانت مزدا کارا 2000 تک کابین، وانت مزدا کارا 2000 دوکابین تیپ 3 و سایپا، توانسته اند در این ارزیابی سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در همین سطح قیمتی وانت آریسان و وانت مزدا کارا 2000 دوکابین دو سه از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده اند.

همچون ارزیابی ماه های گذشته، همچنان پایین ترین سطح کیفی در تولید وانت ها متعلق به وانت نیسان (تک سوز و دوگانه سوز) در سطح قیمتی دو است که توانسته اند تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را در این ارزیابی کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکیفیت ترین وانت ها، 3 ستاره اند

باکیفیت ترین وانت ها، 3 ستاره اند