مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-17اقتصادي

تأمین غذای6میلیون تهرانی توسط ورامین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان با تمامی مشکلات ناشی از تحریم های ناجوانمردانه دشمنان نظام، چرخ های اقتصاد کشور را به حرکت درآورده و اجازه نمی دهند که این مشکلات، تولید و اشتغال را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی سهم خود را در چرخش چرخ های اقتصاد کشور و ایجاد فرصت های شغلی پایدار ادا کرده اند و در مقابل مسؤولان موظفند تا موانع و مشکلات پیش روی آن ها را برطرف کرده و به افزایش تولید کمک کنند.

فرماندار ورامین با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرستان ورامین گفت: شهرستان ورامین علاوه بر ظرفیت های کشاورزی که با استفاده از آن، غذای حدود 6 میلیون نفر از مردم استان تهران را تأمین می کند، در حوزه صنعت نیز از قابلیت های ویژه ای برخوردار بوده که استقرار بزرگترین شهرک صنعتی تخصصی چرم کشور، یکی از این ظرفیت های ویژه است.

کاغذلو تصریح کرد: هنرمندان شهرستان ورامین سالانه 70 درصد از شیشه مورد نیاز کشور را تأمین و روانه بازار مصرف می کنند، محصولی که از کیفیت لازم برای رقابت با محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین غذای6میلیون تهرانی توسط ورامین

تأمین غذای6میلیون تهرانی توسط ورامین