مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-17سياسي

کارگروه رسانه ای قرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی تشکیل شد


کارگروه رسانه ای قرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی با حضور نمایندگانی از رسانه های مطرح کشور و استان قم،در سالن جلسات حضرت خدیجه (س) کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تشکیل جلسه داد.

- ایسنا/قم کارگروه رسانه ای قرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی با حضور نمایندگانی از رسانه های مطرح کشور و استان قم،در سالن جلسات حضرت خدیجه (س) کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور، مدیر اجرایی قرارگاه فرهنگی جهادی فاطمی و مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری فاطمی (س) آستان مقدس عصر امروز در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری و حزن آل الله اظهارکرد: حمایت از خدمات فرهنگی و اجتماعی علی الخصوص در حوزه محرومان و مستضعفان از جمله مطالباتی است که همیشه از آستان مقدس می شود و این اقدامات به صورت مستمر به ویژه در بحران هایی مثل سیل، زلزله و بیماریهای همه گیر مانند کرونا در قالب های مختلف و متنوع انجام شده است.

وی افزود: در سال جدید اقدامات زیادی از سوی گروه های جهادی و مردمی در سطح جامعه شکل گرفت که آستان مقدس نیز اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام داد که از جمله توزیع بسته های غذایی در ماه مبارک رمضان و ایام دهه مبارک کرامت و ولایت میان خانواده های آسیب دیده و محروم، همچنین اعزام خادمان و سفیران کریمه جهت تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه رسانه ای قرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی تشکیل شد

کارگروه رسانه ای قرارگاه فرهنگی و جهادی فاطمی تشکیل شد