مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-17سياسي

نخبگان از فضای مجازی برای معرفی شهرستان بهره گیرند


فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت و بستر مناسبی است که باید مردم به ویژه افراد نخبه از آن برای معرفی بیشتر ظرفیت های شهرستان در چارچوب تولید، - ایسنا/یزد فرماندار مهریز گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت و بستر مناسبی است که باید مردم به ویژه افراد نخبه از آن برای معرفی بیشتر ظرفیت های شهرستان در چارچوب تولید، اشتغال و امور فرهنگی استفاده کنند.

رضا زارع زاده مهریزی در جلسه کمیته فضای مجازی شهرستان که عصر دیروز در فرمانداری مهریز برگزار شد، افزود: فضای مجازی را کاربران و مسئولان با برنامه ریزی و تولید محتوای مناسب به فرصتی برای منافع مردم و منطقه تبدیل کنند.

وی ادامه داد: معرفی خیران، نخبگان، هنرمندان، تبیین برکات نظام، انقلاب اسلامی، خدمات دولت به مردم و ظرفیت های فرهنگی و گردشگری جزو مواردی است که می تواند با فضای مجازی آنها را برای دیگران بیان کرد.

این مسئول با اشاره به این که اگر از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درست و منطقی استفاده نشود ممکن است به تهدید تبدیل شود، اظهار کرد: درج مطالب مختلف در این فضا نشان دهنده شخصیت افراد است و بار فرهنگی به همراه دارد.

زارع زاده مهریزی اظهار کرد: باید فرهنگ و جایگاه شهرستان را در ابعاد مختلف با بهره گیری از فضای مجازی به سایر مردم مناطق کشور نشان داد و این وظیفه بزرگ تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان از فضای مجازی برای معرفی شهرستان بهره گیرند

نخبگان از فضای مجازی برای معرفی شهرستان بهره گیرند